نوشته شده توسط : Mahdi

 Stickman Battlefields از جمله بهترین بازی ها در زمینه اکشن می باشد که برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است. کاربران در این بازی می توانند تا به طور پیوسته مراحل اعتیاد آور بازی را طی کرده و در نهایت به مراحل بعدی صعود کنند. شما در بازی رفته رفته پیشرفت کرده و می توانید تا با قابلیت های جدیدتر مراحل را بسیار سریع تر طی نمایید. استیک من جز بازی های اعتیادآور محسوب می شود و دارای المان های سرگرمی بسیاری می باشد که یکنواخت بودن آن را تا حد زیادی از بین می برد. بازی روی اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Stickman Battlefields 2.1.1 Apk + Mod

Stickman-Battlefields-Cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: اندروید گیم ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام نسخه نهایی بازی بتلفیلد ۱ (به انگلیسی: Battlefield 1) برای کاربران پلتفرم PCعرضه شد. Battlefield 1 سیستم تخریب‌پذیری محیط‌ها را به مراتب بالاتری از استانداردهای رایج کنونی برده است و در بازی تقریبا می‌توانید همه چیز را به‌جز کوه‌ها و صخره‌های بزرگ با خاک یکسان کنید و از پرت شدن تکه‌ها و اجزای آن‌ها حیرت‌زده شوید، حتی می‌توانید زمین زیر پای خود را با چاله‌های بزرگ ناهموار کرده (بزرگ‌تر از چاله‌های بتلفیلد ۴ و هاردلاین!) و وسایل نقلیه وتانک‌ها را با مشکلاتی جدی روبه‌رو کنید. واکنش سازه‌های گوناگون به مواد انفجاری، متفاوت است؛ به‌گونه‌ای که بعضی از سنگر‌ها و خانه‌های کوچک تنها با یک بار شلیک توپ پایین می‌ریزند و بعضی دیگر همچون پایگاه‌های محافظتی سنگین‌پیکر، نیازمند شلیک‌های ممتد هستند. فیزیک و افکت‌های مربوط به زبانه‌های آتش نیز که در همه جای بازی خودنمایی می‌کنند، به‌جرئت یکی از نقاط قوت بخش گرافیک بازی است چراکه هربار به قاب بازی نگاه کنید، نقطه‌ای از محیط را در حال انفجار پیدا خواهید کرد و هرچه آتش حاصل از این انفجارها طبیعی‌تر جلوه کنند، مقادیر بیش‌تری از عنصر هیجان به بازیکن تزریق خواهد شد!

Battlefield 1 PC-CPY

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱۷٫۴GB اضافه شد|

Battlefield-1-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , تیراندازی , سرگرم کننده , نقش آفرینی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 عنوان اکشن، تخیلی و انیمه دانلود بازی Project Nimbus توسط گروه CODEX در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷ کرک و منتشر شد. استودیو GameCrafterTeam وظیفه توسعه این بازی را به عهده داشته و کمپانی KISS ltd. GameTomo آن را منتشر کرده است. بازی Project Nimbus عنوانی با فضای ربات های مکانیکی با سرعت بسیار بالا می باشد که محیطی اکشن در دوران بعد از آخرالزمان را روایت می کند. گیمرها کنترل BattleFrames را به دست دارند که پوشش های تجهیز شده برای نبرد انسان ها با گزیده ای از اسلحه متنوع می باشد. این بازی به شما اجازه می دهد تا در آسمان آزادانه پرواز کنید، کاوش کرده و با موشک های جنگی که به سمت شما هدایت می شوند با اسلحه ماشینی خود مقابله کنید. با هر سلاح مدرنی که دارید با دشمنان بی رحم خود بجنگید و از تصورات خود پیشی بگیرید! دشمنان متعدد و قدرتمند خود را با ارتش های قدرتمند خود نابودسازید، در بسیاری از کابین های هوایی BattleFrame ملحق شوید و با هر داستان و شیوه نبرد متفاوت عجین شوید. هم اکنون می توانید دانلود بازی Project Nimbus که عنوانی نه چندان موفق می باشد را با لینک مستقیم رایگان از سرورهای دانلودها دریافت کنید.

Project Nimbus PC-CODEX

دانلود-بازی-Project-Nimbus



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی RAID World War II که اثر جدید سازندگان عنوان معروف Payday 2 می باشد، در سبک اکشن، جنگ جهانی دوم و اول شخص در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شد.  هدف در دانلود بازی Raid World War II به سه عنصر ساده یعنی خرابکاری کردن، کشتن و از بین بردن نازی‌ها خلاصه می‌شود. با هیتلر درگیر شوید و دارایی‌های آن را دزدیده تا بتوانید روند بازی خود را پیش ببرید. این بازی ۴ کاراکتر منحصر‌به‌فرد را در خود جای داده است که هر کدام از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند و این توانایی‌ها به کمک آنها می‌آید تا در سفرشان در اروپا یاری کند. به گفته سازندگان، کاربران در این بازی شاهد گیم‌پلی و مکانیک‌های آشنا خواهند بود که در جریان جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد.

چهار کاراکتری که در بالا به آنها اشاره شد، قابل شخصی‌سازی هستند. کاربران می‌توانند از چهار کلاس تایین شده در بازی که شامل Recon، Assault، Insurgent و Demolitions می‌شود، کاراکتر خود را انتخاب کنند. هر کدام از کلاس‌ها دارای «درخت مهارت‌ها» منحصر‌به‌فرد خود هستند. هر کدام نیروز‌ا‌هایی را با نام War Cry در خود جای داده‌اند که در حین بازی به هم‌تیمی‌‌هایتان کمک می‌کند. در این بازی شما با تشکیل تیم، سفر خود را در اروپایی که به دست نازی‌ها اشغال شده است شروع می‌کنید و در آن ماموریت‌هایی با محوریت‌های مختلف برای شما در نظر گرفته شده است. همچنین کاربران در این بازی شاهد سیستم شخصی‌سازی در بخش سلاح‌ها و یونیفروم‌ها هستند. برخی محیط‌های این بازی به طور واقع‌گرایانه از روی شهر لندن طراحی شده است. از طرفی حالت Operations نیز به کاربران اجازه می‌دهد که نسخه‌ای گسترش یافته از ماموریت‌هایی را با خط داستانی جدید تجربه کنند که در آن می‌توان روند بازی را نیز تغییر داد.

RAID World War II PC-CODEX

دانلود-بازی-RAID-World-War-II

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بسته الحاقی Alien Myths که اولین بسته الحاقی پولی به قیمت ۹٫۹۹دلار برای دانلود بازی Raiders of the Broken Planet که عنوانی Free-to-Play می باشد، توسط گروه PLAZA کرک و منتشر شد. بازی Raiders of the Broken Planet که استودیو MercurySteam از آن به عنوان یک بازی آنلاین نامتقارن همکاری پنج نفره (یک در برابر چهار) یاد می‌کند، یک بازی شوتر تاکتیکی است که روی مبارزات تن به تن نیز متمرکز است. بازیکنان می‌توانند یا در نقش یک تیم مهاجم قرار بگیرند و از گیم‌پلی تاکتیکی و سریع بازی که متمرکز بر همکاری با اعضای تیم است لذت ببرند یا در برابر مهاجمان ایستاده و مبارزه کنند. نگران نباشید چرا که شما تنها نخواهید بود و در کنار ارتشی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود، برای نابودی مهاجمان مبارزه خواهید کرد. استودیو می‌گوید که بازی ماجرایی علمی تخیلی آن‌ها به شدت داستان محور بوده و می‌توان آن را به صورت تکنفره در چندین کمپین مختلف که به تدریج عرضه می‌شوند، تجربه کرد. دانلود بازی Raiders of the Broken Planet همراه با کمپین Alien Myths عرضه می‌شود و سپس در طول سال ۲۰۱۷ سه کمپین اضافی مستقل نیز برای آن منتشر خواهد شد. Wardog Fury، Hades Betrayal و Council Apocalypse نام کمپین‌های فصل ۲۰۱۷ بازی خواهد بود.  هر کمپین یک داستان موازی را روایت می‌کند که می‌توانید به هر ترتیبی که دوست دارید آن‌ها را تجربه کنید و هر یک شامل ماموریت‌ها، شخصیت‌ها و صدها محتوای جدید است که به توسعه و رشد جهان علمی تخیلی مهاجمان کمک می‌کنند.

Raiders of the Broken Planet Alien Myths PC-PLAZA

دانلود-بازی-Raiders-of-the-Broken-Planet-Alien-Myths



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 نسخه کرک شده و نهایی CODEX برای دانلود بازی Project CARS 2 در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شد. بازی اتومبیل‌رانی Project CARS 2 ادامه نسخه اولیه بازی است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. نکته قابل توجه در مورد نسخه جدید این است که برخلاف بازی Project CARS، این نسخه تمامی برندهای معروف خودرو را خواهد داشت. به نظر می‌رسد بازی Project CARS 2 از ابتدا با تمرکز بر ورزش‌های الکترونیک ساخته شده است و شامل مجوز رسمی و لایسنس مسابقات و سیستم اختصاصی برای پخش و استریم گیم‌پلی بازی است. در حال حاضر، گفته شده که چندین مجموعه مسابقه و مسابقات قهرمانی برای بازی در نظر گرفته شده که مدتی پس از عرضه آن برگزار خواهند شد. در دانلود بازی Project CARS 2 امکان مسابقه دادن تمامی کلاس‌های مختلف خودروها با یکدیگر وجود دارد که یکی از ویژگی‌هایی است که بسیاری از طرفداران خواهان افزوده شدن آن به این بازی بودند. در همین حال، به لطف تکنولوژی LiveTrack 3.0، مسیرهای مسابقه به صورت پویا به تدریج کثیف می‌شوند و فیزیک خودروها به توجه به تمیز، گلی یا یخ‌زده بودن جاده، تغییر خواهد کرد. بازیکنان می‌توانند یک مسابقه کامل ۲۴ ساعته را به همراه تغییرات خودروها، آب‌وهوا و دما و حتی در گذر هر چهار فصل به صورت زنده تجربه کنند. علاوه بر این، افکت‌های مه و غبار، رعد و برق و برف هم در بازی وجود دارند که هر یک از آنها چالش منحصربه‌فردی ایجاد خواهد کرد.

Project CARS 2 PC-CODEX

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱۹٫۱GB اضافه شد|

دانلود-بازی-Project-CARS-2



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام دانلود بازی RUINER که اثری اکشن، خشونت آمیز و سایبرپانک می باشد، به همراه کرک RELOADED در تاریخ ۲۶سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شد. کمپانی Reikon Games وظیفه توسعه این بازی را به عهده داشته و Devolver Digital آن را منتشر کرده است. بازی Ruiner که در سبک شوتر اکشن است و زاویه دید بالا به پایین دارد در شهر فضایی رنگکاک در سال ۲۰۹۱ اتفاق می‌افتد. مانند تمامی شهر‌ها، شهر رنگکاک نیز محله‌های خطرناک و تاریک دارد که شما در تمامی آن محله‌ها، از شرکت‌های بزرگ گرفته تا زمین‌های کشاورزی زیرزمینی حضور پیدا می‌کنید و به جنگ با دشمنان می‌روید. وظیفه شما نجات برادرتان است که توسط دشمنان ربوده شده و در جایی نامعلوم از این شهر پنهان شده است. این امر آسان به نظر نمی‌رسد چون دشمنان همه آماده‌ی روبرو شدن با شما هستند و مخفی‌گاه‌های خود را از جنگجویان فضایی گرفته تا مین‌های مرگبار جای‌گذاری کرده‌اند. وظیفه شما از بین بردن مخفی‌گاه‌ها و دشمنان آن است.

 در مورد سلاح‌های سرد در دانلود بازی RUINER که در نبرد‌های تن به تن موثر است، می‌توان به ساده‌ترین آنها یعنی لوله آهنی اشاره کرد یا اگر سلاح قوی‌تری در نظر دارید می‌توانید از شمشیر برقی یا شمشیر سامورایی استفاده کنید، در غیر این صورت سلاح‌های زیادی در این بازی یافت می‌شود که بتواند نظر شما را به خود جلب کند. دو حالت کاربرد از سلاح‌های سرد در بازی تعبیه شده است که حالت اول به کاربر اجازه می‌دهد که با حمله و ضربه زدن به دشمن، آن را بی‌حرکت کنند که این امر می‌تواند به شما وقت زیادی برای نابودی آن دهد. حالت دوم که ضربات قوی را شامل می‌شود می‌تواند اثر تخریب جمعی داشته باشد و با یک ضربه به چند دشمن آسیب برساند.

RUINER PC-RELOADED

دانلود-بازی-RUINER



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 

دانلود Asphalt 8: Airborne v3.2.1b + Mod بازی آسفالت 8: هوابرد برای اندروید نسخه معمولی + نسخه مود شده (خرید رایگان بی نهایت) Asphalt 8: Airborne یکی از بهترین سری بازی های مسابقه ای اندروید و یک نقطه عطف جدید می باشد. این یک بازی هیجان انگیز برای طرفداران بازی مسابقه ای مفرط، با…



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: اندروید گیم ,
:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 قسمت سوم دانلود بازی Minecraft Story Mode Season Two Episode 3 توسط گروه RELOADED کرک و منتشر شد. داستان فصل دوم بازی Minecraft Story Mode از انتهای فصل اول آغاز می‌شود. جایی که جسی و گروهش Wither Storm را فتح کرده و توانستند دنیا را نجات بدهند. حال مدتی از وقایع می‌گذرد و جسی و دوستان‌اش در صلح و آرامش زندگی کرده و به ماجراجویی‌های خود ادامه داده‌اند تا اینکه در یکی از معبد‌های زیر آب، دست جسی در یک دستکش گیر می‌کند.حال ماجراجویی جدید برای وی و دوستان‌اش رقم می‌خورد و شاهد تصمیمی‌های مهمی در روند داستان بازی هستیم که بازیکنان آن‌ها را مدیریت خواهند کرد.

حال که جسی و دوستانش Wither Storm را از بین برده‌اند، دنیا را نجات داده‌اند و به قهرمانان مورد‌علاقه تبدیل شده‌اند، زندگی رنگ دیگری به خود گرفته است و کمی پیچیده‌تر شده است. مسئولیت آنها زیاد شده و زمانی برای ماجرا‌های جدید باقی نمانده است و همچنین دوستی‌های قدیمی آنها شروع به فرو‌پاشی کرده است. اما به تازگی دست جسی در دستکش مرموزی که متعلق به معبدی باستانی‌ در اعماق دریا است، گیر کرده است. وقت آن رسیده است که جسی و دوستانش دنبال راه‌حل بروند و ماجرا‌های زیادی انتظار آنها را می‌کشد. سازندگان همچنین اعلام کردند که در کنار محتوای داستانی جدید و سایر موارد، ویژگی Crowd Play نیز از بازی‌های قبلی استودیو تل‌تیل به فصل دوم این بازی راه پیدا خواهد کرد. ضمنا تصمیمات و انتخاب‌های شما از فصل پیشین در فصل دوم دخیل خواهد بود. برای دانلود بازی Minecraft Story Mode Season Two لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Minecraft Story Mode Season Two Episode 3 PC-RELOADED

دانلود-بازی-Minecraft-Story-Mode-Season-Two



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

nVIDIA GeForce Driver

nVIDIA GeForce Driver WHQL اگر اهل بازی کامپبوتری هستید و همیشه جدیدترین بازی ها رو دانلود یا خریداری می کنید و کارت گرافیک شما انویدیا هست پس حتماً نسخه جدید درایور این کارت گرافیک را دانلود و نصب کنید. با نصب نسخه جدید قدرت عملکرد کارت گرافیک و در نتیجه سرعت و کیفیت بازی ها بالاتر خواهد رفت, مهمترین اثر آن سازگاری کامل با جدیدترین بازی های ارائه شده است.

برای دانلود نرم افزار های کارت گرافیک به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستم عامل ویندوز , ,
:: بازدید از این مطلب : 546
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 6 / 1396 | نظرات ()