نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود انیمیشن سریالی Infinity Train 2019-2020 – قطار بی نهایت

فصل دوم به صورت کامل اضافه شد

زیرنویس فارسی فصل دوم به صورت کامل اضافه شد

دوبله فارسی فصل اول به صورت کامل اضافه شد

 

خرید vps

نام انیمیشن: Infinity Train – قطار بی‌نهایت

سال انتشار: ۲۰۱۹-۲۰۲۰

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی

مدت زمان: هر قسمت حدود ۱۱ دقیقه

کیفیت: WEBRip 720p / WEBRip x265 720p

وضعیت پخش: اتمام فصل دوم!

زیرنویس فارسی: دارد، اختصاصی وبسایت دانلودها

زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام شده با ویدیو

دوبله فارسی: دارد، برای فصل اول

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی قطار بی نهایت (به انگلیسی: Infinity Train) در مورد دختر کوچک سیزده ساله ای به نام تولیپ است که خودش را روی قطار پر رمز و رازی روی ریل های بی نهایت می بیند. هرکدام از این ریل ها به جهان های منحصر به فردی راه دارد که تولیپ می تواند به آنها سفر کند و سفرهای پرماجرایی را برای خودش داشته باشد. اما او ماموریت اصلی دیگری دارد و آن هم پیدا کردن راه رسیدن به خانه است. از بین این همه مسیر بی نهایت، تنها یک راه است که به خانه آنها ختم می شود و تولیپ باید از دوستان خودش کمک بگیرد و راهی به سمت خانه پیدا کند.



:: موضوعات مرتبط: فیلم و سریال , ,
:: برچسب‌ها: فیل و سریال , دانلود , فیلم , جدید , دوبله فارسی , زیرنویس فارسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود آهنگ های شاد جدید و قدیمی رقص و عروسی ماشین Mp3

دانلود رایگان مجموعه ای از برترین آهنگ های شاد جدید 98 و منتخب 97 برای شادی با بهترین کیفیت ممکن Mp3 صوتی به همراه پخش آنلاین در سایت بلاگ موزیک

هر روز با آهنگ های شاد جدید همراه ما باشید فقط آهنگ های شاد خواننده های مجاز و دارای مجوز درج میگردد

Download New Music Happy 2019

دانلود آهنگ های شاد جدید

 

 

 

 

خرید هاست



:: موضوعات مرتبط: آهنگ و موزیک , ,
:: برچسب‌ها: اهنگ , اهنگ جدید , اهنگ شاد ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

Glary Malware Hunter Pro نام نرم افزاری قدرتمند برای از بین بردن ابزار های مخرب می باشد که برنده جایزه در این زمینه نیز می باشد. این نرم افزار حفاظت جامع در برابر انواع تهدیدات و بدافزارها را برای شما فراهم می کند. این نرم افزار امنیت داده ها، حریم خصوصی و کامپیوتر شما را تضمین می کند. نرم افزار Glary Malware Hunter با سرعت بالایی به اسکن رایانه شما و به شناسایی و حذف تروجان ها می پردازد و در برابر خطرات بالقوه سیستم شما را محافظت می کند. اگر شما نیز به امنیت اطلاعات حیاتی و جلوگیری از جاسوسی آنان اهمیت می دهید، وبسایت دانلودها استفاده از این نرم افزار را به شما کاربران پیشنهاد می کند که تنها با چند کلیک، انواع ابزارهای مخرب سیستم را شناسایی و نسبت به حذف آنان اقدام نمایید.

 

خرید vps



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار , ویروس کش , برنامه , دانلود , رایگان , ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 

دانلود Unity (یونیتی) جزو چهار موتور بازی ساز بزرگ می باشد که البته روز به روز در حال پیشرفت است. طی چند سال اخیر بسیای از بازی سازان به سمت این موتور گرایش پیدا کرده اند. حتی در داخل کشور نیز بسیاری از شرکت های بازی سازی این موتور را به عنوان موتور بازی ساز خود انتخاب کرده اند و در حال ساخت بازی با این موتور بازی ساز هستند. ساخت بازی با یونیتی انجین بسیار ساده است چرا که بیشتر کار در محیط ویژوال انجام می شود. یعنی حدود ۸۰ درصد عملیات مورد نظر شما بدون کدنویسی انجام می شود و تنها حدود ۲۰ درصد کار کدنویسی است. این موضوع باعث جذب بسیاری از کاربران علاقه مند به بازی سازی شده است که علم زیادی در برنامه نویسی ندارند و می توانند از نرم افزار Unity به عنوان ابزاری قابل اعتماد برای پیاده سازی ایده های بازی سازی خود استفاده کنند.

 

خرید هاست

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: Unity , نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

با دانلود Lucky Patcher یک برنامه کاربردی در اختیار خواهید داشت که قابلیت ایجاد تقلب در بازی ها را خواهد داشت و شما می توانید توسط این برنامه لایسنس بازی ها را دور زده و از منابع نامحدود بازی ها لذت ببرید. برنامه می تواند تبلیغات در برنامه ها و بازی ها را نیز از بین برده و به صورت خودکار این کارها را برای شما انجام دهد. نرم افزار قابلیت محدود کردن مجوزها را نیز داشته است و یک نسخه اصلاح شده یا همان MOD را در اختیار کاربران قرار می دهد. پچ های اختصاصی این برنامه به قدری قوی می باشند که بازی های زیادی توسط این برنامه کرک شده و در اختیار کاربران قرار داده می شوند.

با دانلود Lucky Patcher شما دیگر می توانید به صورت اختصاصی خودتان برنامه ها را کرک نمایید و از قابلیت های بیشتر انها بهره مند شوید. این برنامه پایگاه داده بزرگی از تمام بازی ها و اپ ها دارا می باشد و بسته به برنامه های خاص می تواند امکانات مختلفی را برای شما به ارمغان داشته باشد. شما کاربران هم اکنون می توانید برای دانلود Lucky Patcher از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایید.

 

برای توضیحات بیشتر و دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید...

هاست وردپرس



:: موضوعات مرتبط: اندروید-کاربرد , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار تقلب در بازی ها , نرم افزار , اندروید , اندروید-کاربرد ,
:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 6 / 3 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

Rise of Civilizations 1.0.19.25 Apk + Data

بازی Rise of Civilizations بازیکن را به دنیای ظهور تمدن ها خواهد برد و یک شبیه ساز شهرسازی را برای آنها ارائه می کن. شما توسط این بازی می توانید به صورت استراتژیک تمدن خود را ساخته و از مزیت های آن برخوردار شوید. اتحاد تمدن ها می توانند بازی را بسیار جذاب کرده و بقای تمدن شما را نیز تضمین کنند بازی دارای سبوک مختلفی می باشد و می توانید به صورت استراتژیک به جنگ پرداخته و رقابت های بسیار هیجان انگیزی را تجربه کنید.

بازی دانلود Rise of Civilizations می توانید ۸ تمدن را تجربه کنید و با داشتن ۲۰ قهرمان در بازی و انتخاب هر کدام از آنها، به رقابت های منحصربفرد با امکان ارتقا نیروها داشته باشید. ساختمان های ویژه در بازی حضور دارند و می توانید فناوری های مختلفی را در بازی تجربه کنید. این فناوری ها با اتحاد نیروها صورت گرفته و مدیریت شهرها بسیار بهتر صورت می گیرند. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

برای دانلود بازی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید...



:: موضوعات مرتبط: استراتژیک , بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی اندروید , بازی مویابل , استراتیژیک ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 6 / 3 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 

نرم افزار SD Maid سیستم اندروید گوشی شما را به صورت کامل بهینه سازی می کند و سعی می کند که گزارش های خرابی در بخش های مختلف این سیستم عامل را بررسی کند و فایل های اشکال زدایی را فعال کند. بدین منظور، هر گوشی کارکرد خاص خودش را دارد و واقعا نیازی به دیگر برنامه ها نخواهید داشت. شما می توانید فایل های موقت را توسط این برنامه داشته باشید تا در صورت بروز مشکل در سیستم عامل اندروید و کند شدن سرعت، این فایل ها مورد استفاده قرار گیرد و کارکرد قبلی به اندروید باز گردد.

با دانلود SD Maid می توانید با چند کلیک ساده، موارد حذفی را انجام دهید و دیگر فایل های ویروسی را در اندروید خود نداشته باشید. تنها کافی است تا به اسکن کامل اندروید خود بپردازید و در صورت وجود مشکل، می توانید آنها را گزارش کنید و به صورت لوگ آنها را نگهداری کنید. همه فایل ها توسط این برنامه اسکن می شوند و می توانید رفت و آمد هر فایلی را با صدور مجوز کنترل کنید. در این صورت دیگر شاهد ماندگاری بهتر اندروید و پایداری سرعت آن خواهید بود.

برای دانلود فایل به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اندروید-کاربرد , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار , نرم افزار , اندروید-کاربرد , ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 3 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

هماهنگ با جدیدترین نسخه  کلش اف کلنز 11.49.11

نسخه ی اندروید اضافه شد ...

قابلیت سیو کردن بازی و کلن رفتن

جم بینهایت با سرور فعال!

 

Clash of Clans یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های استراتژیکی میباشد که در مدت زمان بسیار کوتاهی توانست به یکی از محبوب ترین بازی های دستگاه های همراه تبدیل شود.به احتمال خیلی زیاد در سایت های مختلف مشاهده کرده اید که نسخه هک شده بازی کلش اوف کلن بفروش میرسد و این سایت ها برای اینکه بتوانند مشتری بیشتری جذب کنند،به دروغ بیان می کنند که نسخه های هک شده انها سرور اصلی بازی کلش است!توجه کنید که تا بحال هیچ روش یا نسخه ای از کلش ارائه نشده است که نسخه هک شده سرور اصلی بازی باشد و تمام نسخه هایی که تا بحال ارائه شده ، جدا از سرور اصلی بازی بوده است که البته این نسخه ها بسیار شبیه بازی کلش هست و هیچ فرقی با نسخه اصلی بازی ندارد و تنها سرور انها از نسخه اصلی جدا میباشدو دارای یکسری امکانات و ویژگی های منحصر بفرد مثل جم،اکسیر، سکه وداراک بینهایت میباشند یا حتی دارای نیروهای منحصر بفرد مثل کینگ هوگ و… میباشند.دراین پست از کینگ2نت قصد داریم جدیدترین و بهترین نسخه های هک شده بازی کلش را بصورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم در خدمت شما همراهان گرامی قرار دهیم تا دیگر نیازی نباشد با هزینه این نسخه ها را از سایت های دیگر خریداری کنید!

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: کلش هک شده , کلش هک , کلش اف کلنز , اندروید و ایفون ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 3 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

قابل اجرا بر روی Exploit 5.05 و اکسپلویت های بالاتر

تم Bloodborne Hunters Dream – Dynamic Theme اضافه شد

PlayStation 4 یا به اختصار PS4 کنسول خانگی از نسل هشتم است که از سوی شرکت سونی عرضه شده‌ است. این کنسول نخستین بار در ۲۰۱۳ در یک کنفرانس اختصاصی از سوی سونی که در شهر نیویورک برگزار شده بود معرفی شد. در کنار تمام ویژگی های پلی استیشن ۴،  قابلیت شخصی سازی ظاهر رابط کاربری به کمک تم  یا پوسته ها از جمله ویژگی های جذاب کنسول Playstation 4 به حساب می آید. شما می توانید با نصب و اجرای تم های پولی و رایگان ظاهر رابط کاربری کنسول خود را عوض کنید تنها کافی است تا پس از دانلود تم مورد نظر به آموزش نصب در ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: کنسول , PS4 , ,
:: برچسب‌ها: تم PS4 , تم رایگان , تم ,
:: بازدید از این مطلب : 8407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 3 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 

MacroDroid – Device Automation PRO

نرم افزاری جهت انجام امور و کارها بر روی دیوایس اندرویدی شما بصورت خودکار می باشد که محصولی از شرکت ArloSoft بوده که به تازگی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است .این برنامه به شما امکانات و قابلیت هایی نظیر پیکربندی انجام امور و غیره را بصورت اتوماتیک میدهد. MacroDroid از یک رابطه ی کاربری عالی بهره میبرد و روند کار در این برنامه بصورت گام به گام اجرا و آموزش داده میشود که کار کردن را برای شما بسیار آسان و راحت میکند. توسط این برنامه می توانید بیش از 120 نوع فرآیند مختلف را به صورت خودکار توسط دستگاه خود انجام دهید.
این نرم افزار با رابط کاربری بسیار شیک به یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه انجام خودکار کارها محسوب می شود. به عنوان مثال می توانید با لرزش دست، عکس ها را در شبکه اجتماعی آپلود نمایید. و هر کار دیگر که بخواهید ( البته به شرطی که تنظیمات آن را برای انجام کار خاص خود انجام دهید)

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید...



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اندروید-کاربرد , ,
:: برچسب‌ها: اندروید-کاربرد , اندروید , نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 31 / 2 / 1398 | نظرات ()