نوشته شده توسط : Mahdi

برای اولین بار در گیم نیوز ، نرم افزاری جالب با امکاناتی فوق العاده . فقط برای اعضای وب سایت.

نرم افزار نصب ویندوز با فلش WinToUSB ابزاری ساده و سبک می باشد که به شما امکان نصب و اجرای نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز بر روی هارد یا فلش دارای USB را می دهد. برای این منظور شما می توانید از یک فایل ISO یا CD/DVD که دیتای اصلی نصب ویندوز را داشته باشد استفاده کنید. نرم افزار نصب ویندوز با فلش WinToUSB Enterprise از درایو بوتیبل WinPE USB پیشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا محتوای WinPE را به درایو USB خود منتقل کرده و آن را بوتیبل کنید. لطفا دقت داشته باشید که ویندوز ۷ و ویندوز ۲۰۰۸ R2 به طور خودکار از USB 3.0 پشتیبانی نمی کنند و باید از پورت USB 2.0 برای بوت این دو ویندوز استفاده کنید. هم چنین قابلیت پرتابل بودن برای این دو ویندوز به طور کامل وجود ندارد. هم چنین همواره با قابلیت Run as Administrator این ویندوزها را اجرا کنید.

با نرم افزار WinToUSB می توانید ویندوز های مختلفی مانند XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 , Windows 10 و … را انتخاب و عملیات کپی اجرا خواهد شد . از امکانات این نرم افزار میتوان به انقال MS-DOS بر روی USB ، پشتیبانی از انواع سیستم عامل های مایکروسافت ، پشتیبانی از لایه های دیسک MBR , GPT ، عملیات ساده تنظیمات نرم افزار و … است .

نرم-افزار-نصب-ویندوز-با-فلش-WinToUSB-Enterprise



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستم عامل ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: سیستم عامل , نرم افزار سیستم ,
:: بازدید از این مطلب : 574
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

 The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel دنباله‌ای در سری محبوب Trails از استدیوی Nihon Falcom بوده، که همراه با پیشرفت و بهبود فرمول همیشگی این سری عناوین، داستانی مستقل را به صورت کاملا استادانه بیان نموده، که باعث می‌شود هر دو قشر هواداران قدیمی و بازیکنان تازه وارد، کاملا از آن لذت ببرند. قرار گرفته در قاره‌ای یکسان با سری محبوب Trails in the Sky، سری بازی‌های Trails of Cold Steel بیش از پیش به بررسی وضعیت کشور Erobania پرداخته، و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با مشکلات و کشمکش‌های داخلی این امپراطوری قدرتمند آشنا شوند. بازیکنان کنترل دانش‌ آموزان نخبه نظامی را در زمان‌ شروع یک آشفتگی بزرگ در دست می‌گیرند. دانش آموزانی که از زندگی مدرسه‌ای در کنار سایر همکلاسی‌های خود لذت برده، و رابطه خود را با هر یک قوی‌تر کرده تا به توانایی‌های جدیدی دست یابند، و سپس از این توانایی‌ها در مبارزات تاکتیکی نوبتی استفاده کنند. در میان این مبارزات، بازیکنان می‌توانند افراد گروه خود را با استفاده از سیستم ARCUS ارتقا داده – نسخه ساده‌تر شده‌ای از سیستم جادو‌های Orbment در نسخه‌های قبلی – که به آنان اجازه دسترسی زودتر به توانایی‌های مختلف و یک سیستم شخصی‌سازی غنی‌تری را می‌دهد.

The-Legend-of-Heroes-Trails-of-Cold-Steel-pc-cover 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازیه , , , , قشنگیه , از , ذست , , ندید , , , ,
:: بازدید از این مطلب : 816
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 19 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

بازی Tacoma با اینکه از حیث گیم‌پلی و سبک بازی شباهت زیادی به Gone Home دارد، اما داستانی متفاوت از آن را روایت می‌کند. در این بازی با شخصیت امی فریر همراه می‌شویم که باید به سفری به ایستگاه فضایی تاکوما برود و ODIN را به دست بیاورد. با این حال فریر پس از رسیدن به مقصدش، متوجه می‌شود که ۶ عضو این ایستگاه فضایی ناپدید شده‌اند و ODIN هم غیرفعال شده است. حال وی باید در این محیط به ماجراجویی بپردازد و برای سوال‌های بی‌شمار خودش، جواب پیدا کند. Tacoma بازی‌ای نیست که باب میل همه باشد. این بازی اثری آرامش‌بخش است که اگر به دنبال پازل‌های پیچیده یا مبارزه‌های خشن و جذاب هستید، به درد شما نخواهد خورد. با این حال این بازی گیمر را در محیط و فضایی عالی قرار داده و به وی اجازه می‌دهد به سرنوشت افرادی پی ببرد که زمانی ایستگاه تاکوما خانه‌شان بود. در کل Tacoma بازی عجیبی است و تجربه‌ای ارائه می‌کند که تا مدت‌ها آن را فراموش نخواهید کرد. در طول ماجراجویی تقریبا سه ساعته خودتان در تاکوما، به هویت کاراکتر‌های بازی پی خواهید برد. یک ایستگاه فضایی که توسط یک هوش مصنوعی قدرتمند کنترل می‌شود، ایده کاملا نو و جدیدی نیست. با این حال، سازندگان بازی در استودیو فول‌برایت، موفق شده‌اند از زاویه جدیدی به این ایده نگاه کنند و در نتیجه روایتی نو و جذاب ارائه دهند. Tacoma دقیقا همان بازی‌ای است که شما از سازندگان اثری مثل Gone Home انتظار دارید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: بازی , خیلی , خوبیه , و , هیجان , امیزه , از , دست , ندهید ,
:: بازدید از این مطلب : 896
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

در ماه سپتامبر سال ۱۹۴۳ ارتش رایش سوم تقریبا تمامی سرزمین های اروپا را اشغال می کنند. سرزمینهایی که توسط آلمانی ها فتح شده بودند از Brest، شهری واقع در سواحل غرب قاره اروپا تا حومه استالینگراد گسترده شده بودند. گروه های مقاومت متعددی در سرزمینهای اشغالی اروپا فعالیت می کردند. با استفاده از تاکتیک های غافل گیرانه و پشتیبانی از سوی مردم محلی ، آنها می توانستند بصورت موثرتری با تعداد بیشتری از سربازان مجهز و آموزش دیده به مقابله بپردازند.
دولت بریتانیا  یکی ازبهترین کوماندوهای خود را عازم اروپای مرکزی می نماید. لهستان، لیتوانی، اوکراین و بلاروس کشورهایی بودند که تحرکات مقاومت در آنها بیشرین تاثیر را داشتند. وضایف  انگلیسی ها شامل آموزش و پشتیبانی از چریکهای داخلی جنگنده در جسورانه ترین عملیات های تخریبی و منحرف کننده نظامی بود . در این میان، شما عازم ماموریتی نوعی می شوید که شامل منفجر کردن پل ها، یورش به کاروان های دشمن و جمع آوری مهمات و اسلحه های ضروری می باشد. شخص بازی کننده همچنین در یک دزدی بانک نیز شرکت می نماید و درنهایت نیز یک پایگاه تولید راکتهای V2 را نابود می کند.
ویژگی های این بازی فوق العاده جذاب را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 665
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بسته الحاقی جدید بازی Arma 3: Jets در شبکه استیم منتشر شد و گروه CODEX کرک نهایی برای این DLC منتشر کرد. بسته‌ی Jets سه فروند هواپیمای جت را در کنار یک هواپیمای بدون سرنشین (UCAV) به بازی اضافه می‌کند. این محتوای دانلودی همچنین یک ماموریت Showcase جدید را با نام Showcase Fighter Jets در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد که هر دو نوع نبردهای هوا-به-هوا و هوا-به-زمین را شامل می‌شود.در این میان، آرما ۳ علاوه بر محتوای تجاری Jets یک بروزرسانی رایگان هم دریافت خواهد کرد. این آپدیت تغییراتی مانند بهبود هدف‌گیری و تشخیص اهداف، بازنگری در پیاده‌سازی آسیب‌های وارده بر هواپیماهای بال ثابت (Fixed-wing) در راستای افزایش دادن خط سلامت و بهبود افکت‌ها، پویا شدن تجهیزات لوازم نقلیه و بهینه‌سازی جت‌ها را در بازی اعمال می‌کند.

Arma 3 Jets PC-CODEX

|مجموعه آپدیت + بسته الحاقی Arma.3.Jets.Update.v1.72.incl.DLC-CODEX اضافه شد|

Arma-3-Jets-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 689
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی Batman The Enemy Within Episode 1 پیش از انتشار در شبکه استیم مربوط به این بازی، توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد! پس از موفقیت فصل اول این بازی که با عنوان Batman The Telltale Series Season 1 در پنج قسمت منتشر شد (ناگفته نماند که از قسمت سوم به بعد، انتقاد زیادی به این بازی شد) حال با فصل دوم این بازی با سرتیتر The Enemy Within همراه خواهیم شد که عنوان جدید تل تیل می باشد. آنتاگونیست اصلی این فصل از بازی شخصیت ریدلر است که با وسیله‌ای اره‌مانند اهدافش را به قتل می‌رساند. وی همچنین یک سری سرنخ نیز در صحنه‌های قتل قرار می‌دهد؛ چرا که اعتقاد دارد باهوش‌تر از آن است که افراد دیگر حتی با وجود این سرنخ‌ها بتوانند وی را دستگیر کنند.

به هر حال در فصل دوم بازی هم گیمر مانند فصل گذشته، باید در نقش بتمن و بروس وین کار‌های مختلفی انجام داده و به قتل‌های ریدلر پایان دهد.  ریدلر برای ایجاد آشوب در گاتهام برگشته و معما‌های ترسناکش حاکی از بحران بزرگ‌تری هستند. با برگشت یک مامور فدرال بی‌رحم و جوکر، بتمن باید متحد‌های خودش را هدایت کند؛ در حالی که بروس وین سعی در مخفی کردن هویتش دارد. به کدام یک از متحدان بتمن اعتماد می‌کنید و چقدر می‌گذارید بروس وین در تاریکی فرو برود؟

ماهیت یک بازی ماجراجویی، این است که در آن بتوانید معما‌های مختلفی را حل کنید. اما Batman: The Enemy Within در راه حل معما‌های ریدلر کمی بیش از حد شما را راهنمایی می‌کند. با این حال یک هیجان و تنش خاصی در اپیزود اول بازی دیده می‌شود که برگ برنده آن است. علاوه بر این، شروع خوب فصل دوم بازی سوال‌های مختلفی را در ذهن ما ایجاد می‌کند که یکی از آن‌ها، چگونگی تبدیل شدن جان دو به جوکر است. در کل بازی باعث شد تا هیجان بیش‌تری به ادامه فصل داشته باشم. برای مشاهده لینک های دانلود بازی Batman The Enemy Within Episode 1 اپیزود اول که The Enigma نام دارد می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Batman The Enemy Within Episode 1 PC-CODEX

دانلود-بازی-Batman-The-Enemy-Within



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 673
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بازی WRC 6 FIA World Rally Championship که توسط استودیو کیتون ریسینگ گیمز (Kyotonn Racing Games) که مسئولیت ساخت نسخه‌های قبلی مجموعه را هم بر عهده داشت ساخته شده است (ناشر سابق بازی یعنی پلاگ این دیجیتال (Plug in Digital) به نفع باندای نامکو از انتشار بازی صرف نظر کرد)، یک چالش جذاب از مسابقات اتوموبیل رانی است که تجربه کاملی از رالی را به همراه تولید مجدد و دقیق مراحل ویژه، تیم‌ها و رانندگان مسابقات رالی قهرمانی جهان ارایه می‌دهد. علاوه بر این، بازی ۱۱ مرحله ویژه بزرگ را در خود جای داده است که چالش‌های رانندگی منحصر به فردی را در کنار نمایشی از محیط‌های مختلف سرتاسر جهان به بازیکنان ارایه می‌دهد. WRC همچنین به حالت چندنفره تقسیم صفحه (split-screen) مجهز است و در کنار آن چالش‌های هفتگی بازی نیز قرار است جذابیت‌های این بازی را افزایش دهند. همچنین مسابقات قهرمانی WRC هم به ورزش‌های الکترونیکی (eSports) افزوده خواهد شد. WRC 6 نشاط خالص مسابقات رالی با سرعت فراوان را تسخیر می‌کند، هر مسیر باریکی را به همراه دور زدن پر زحمت از پیچ‌های تند و بافت زمینی چالش برانگیز به تصویر می‌کشد که همواره رالی قهرمانی جهان را تبدیل به یک مسابقه هیجان انگیز برای طرفداران در سرتاسر جهان بدل کرده‌اند. به همراه حالت‌های آنلاین و تقسیم صفحه و چالش‌هایی برای بازیکنان در سطوح مختلف، WRC 6 در نوع خود بهترین است.

WRC 6 FIA World Rally Championship PC-STEAMPUNKS

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۸٫۴GB اضافه شد|

 WRC-6-FIA-World-Rally-Championship-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 916
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

کونامی رسما اعلام کرده که هدفش در ساخت PES 2017، شبیه‌تر کردن بازی به یک فوتبال واقعی است؛ به نوعی که تجربه بازی کردن این بازی، قرار است شبیه به تماشای یک فوتبال واقعی باشد. برای رسیدن به این منظور، کونامی ابتدا تمرکز زیادی روی خلق یک گرافیک باورپذیر دارد و پس از آن هم تمرکز بر روی پی‌ریزی یک گیم‌پلی کاملا واقعی. در زمینه گرافیک، امسال شاهد رقابت جالبی بین PES و فیفا خواهیم بود. فیفا با استفاده از موتور فراست‌بایت قطعا گرافیک زیبایی ارائه خواهد کرد و PES هم کماکان از موتور بسیار قدرتمند فاکس (Fox Engine) برای خلق جلوه‌های بصری خود استفاده می‌کند که قدرت آن، در نسخه سال ۲۰۱۶ این بازی کاملا مشهود بود. موتور فاکس با اینکه بسیار قدرتمند است و برای مثال در بازی Metal Gear Solid V گرافیک بسیار زیبایی توسط آن خلق شده بود، ولی وقتی اولین بار در سری PES مورد استفاده قرار گرفت، در خلق فیزیکی طبیعی ناکام بود. این امر به مرور و در هر نسخه تا حدودی بهبود پیدا کرد و در PES 2016 به حد نسبتا خوبی رسید. انتظار داریم تا در نسخه ۲۰۱۷ بازی، فیزیک همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد و بالاخره حد نهایی قدرت موتور فاکس را در بازی ببینیم. از حیث طراحی چهره بازیکنان، چمن و دیگر جلوه‌های بصری مثل افکت‌های باران، سری PES همواره عملکرد خوبی داشته و PES 2017 هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

Pro Evolution Soccer 2017 PS3-DUPLEX

Pro-Evolution-Soccer-2017-ps3-cover



:: موضوعات مرتبط: کنسول , PS3 , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 740
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود نرم افزار مشاهده اطلاعات سیستم PassMark OSForensics ابزاری می باشد که اطلاعات کاملی از استفاده از کامپیوتر و فایل های ذخیره شده در آن به شما ارائه می کند. وظایف بسیار مهم این نرم افزار ، پیدا کردن فایل های از دست رفته، بازیابی کلمه عبور گم شده، تشخیص نرم افزارهای مخرب و غیره است.PassMark OSForensics جستجو بسیار سریع تر از جستجو گر ویندوز در اختیار شما قرار می دهد.این نرم افزار به شما در کنترل کارکرد کودکان با سیستم کامپیوتری کمک می کند. همچنین مأموران امنیتی نیز می توانند در تحقیقات خود از این نرم افزار استفاده نمایند. شما می توانید آثار فعالیت های کاربر را مشاهده کنید، این امکان وجود دارد برای جمع آوری اطلاعات کامل در موردسیستم رایانه ای مورد استفاده ی کاربران و یا حتی کودکان شما!

توسط این نرم افزارمی توانید رمز های عبوری تمامی مرورگر ها را مشاهده نمایید.از ویژگی های مهم این نرم افزار قابلیت نصب بر روی حافظه یو اس بی می باشد . از طریق منوی سمت چپ این نرم افزار دسترسی به ابزار موجود در نرم افزار بر اساس موضوعات دسته بندی شده به کاربر داده شده است.

دانلود-نرم افزار-مشاهده-اطلاعات-سیستم-PassMark-OSForensics



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود مشکل در نصب یا اجرای نرم افزار به ما اطلاع دهید (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 670
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

پس از گذران از نسخه های آزمایشی، سرانجام دانلود بازی Hellblade Senuas Sacrifice برای PC کرک و منتشر شد! بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice ساخت Ninja Theory به کارگردانی Tameem Antoniades می‌باشد. این عنوان جزو بازی‌ها اکشن طبقه بندی می‌شود و محوریت داستان حالت تک شخصیتی دارد. عمده‌ی داستان بازی بر روی کاراکتر Senua متمرکز است. عمده‌ی داستان بازی بر روی کاراکتر Senua متمرکز است. از نقاط قوت بازی، توسعه آن بر پایه موتور گرافیکی قدرتمند Unreal Engine 4 می‌باشد که زیبایی بازی را دو چندان می‌کند.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice توسط تیمی کوچک و با بودجه‌ی بسیار محدود توسعه داده شده است. استودیو نینجا تئوری نیز از این اثر به عنوان یک بازی مستقل ولی با کیفیت ساخت AAA یاد می‌کند. این بازی به شدت بر نقطه نظر سنوئا تمرکز دارد زیرا کابوس‌ها و خیال‌های او بخش اصلی داستان را شکل می‌دهد. برای دانلود بازی Hellblade Senuas Sacrifice با لینک مستقیم رایگان سرور ایران و هم چنین ادامه توضیحات، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Hellblade Senuas Sacrifice PC-RELOADED

دانلود-بازی-Hellblade-Senuas-Sacrifice-برای-PC



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 5 / 1396 | نظرات ()