نوشته شده توسط : Mahdi

Hungry Shark Evolution بازی زیبایی می باشد که کاربران در آن می بایستی با دانلود Hungry Shark Evolution کوسه های گرسنه را مهار کرده و با انجام چندین مرحله خود را به مرحله تکامل کوسه ها برسانید. بازی دارای صحنه های زیبا و صحنه های اکشن می باشد که حس خستگی آور را از بازی گرفته است. شما باید بتوانید در این بازی ماجراجویی های خاص آن را تجربه کرده و با آبزیانی که قصد صدمه رساندن به شما را دارند رقابت و جنگ خونینی را داشته باشید. شما در این بازی کوسه بسیار گرسنه ای را در اختیار خواخید داشت و می توانید تا زمانی که جلویتان آبزیان را مشاهده می کنید آنها را خورده و تغذیه نمایید. این کوسه به حدی گرسنه و بی رحم می باشد که می تواند هرآنچه که در جلوی خودش می بیند را خورده و به هیچکدام از آنها رحم نکند. شما باید بتواند از بین کوسه های مختلف انتخاب خوبی را داشته باشید و بر اساس سلیقه خودتان رفتار نمایید.

با دانلود Hungry Shark Evolution شما می توانید چالش های زیادی را با محوریت کوسه گرسنه داشته باشید و مراحل باورنکردنی را تجربه نمایید که چالش های بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. بازی به طرز باورنکردنی جشن ۳۰ سالگی خودش را می گیرد و با موفقیت هرچه بیشتر به راه خودش ادامه می دهد. رویدادهایی که در بازی رخ می دهد در نسخه های جدید بیشتر و بیشتر شده و باعث زیباتر شدن هرچه بیشتر ان شده است. شما میتوانید سکه های بیشتری جمع کرده و در نهایت به شخصیت های بازی در مهار کوسه ها کمک نمایید. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Hungry Shark Evolution از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند دانلودها استفاده نمایند.

Hungry Shark Evolution 5.1.0 Apk + Mod

کاور-Hungry-Shark-Evolution



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی های اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

جهت دانلود درایور کارت گرافیک انویدیا آخرین نسخه برای تمامی سیستم عامل ها و سخت افزارهای سری nVIDIA می توایند به این پست مراجعه کنید. اِنویدیا (به انگلیسی: nVidia Corporation) یک شرکت آمریکایی و پیشگام در امر تکنولوژی‌های کارت‌های ویدئویی، گرافیکی، ایستگاه‌های کاری، رایانه‌های شخصی، handheld و… در سرتاسر جهان است. اِن ویدیا یک فروشنده اصلی مدارهای مجتمع (IC) متناسب برای مادربرد کامپیوتر شخصی، پردازنده‌های گرافیکی (واحد پردازش گرافیکی، GPUs) کارت‌های گرافیکی و رسانه و وسائل ارتباطاتی برای کامپیوترهای شخصی و کنسول های بازی از قبیل ایکس باکس اصل (Xbox)، پلی‌استیشن ۳ و… می‌باشد.

سبد محصولات اِن ویدیا شامل پردازنده‌های گرافیکی، پردازنده‌های ارتباطات بی سیم، تراشه‌های کامپیوتر شخصی (هسته مادربورد – منطقی) و نرم‌افزارهای پخش رسانه‌های دیجیتالی می‌باشد. از خیلی لحاظ، اِن ویدیا مانند رقیبش ATI است، برای اینکه هر دو کمپانی در یک نقطه شروع کردند به فروش کامپیوتر شخصی اما بعداً کارهایشان را در تراشه‌ها برای کاربردهای غیرکامپیوتر شخصی (PC) گسترش دادند. اِن ویدیا کارت‌های گرافیک را به بازار خرده فروشی نمی‌فروشد، در عوض تمرکزش بر روی پیشرفت و ساخت تراشه‌های جی پی یو (GPU) می‌باشد. در دسامبر ۲۰۰۴، اعلام شده بود که اِن ویدیا سونی را در طراحی پردازنده گرافیکی (RSX) در کنسول بازی پلی استیشن کمک می‌کند. چنانکه در مارس ۲۰۰۶، اِن ویدیا سفارش سونی (RSX) را به عنوان یک IP – core تحویل داد، و سونی فقط اعتبار آن را برای ساخت RSX می‌خواست. برای دانلود درایور کارت گرافیک انویدیا و هم چنین ادامه توضیحات، لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

nVIDIA-GeForce-Cover



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار های رایانه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

کرک نهایی و کاملا سالم CPY برای دانلود بازی Agents of Mayhem در کمتر از ۱۰ روز پس از انتشار رسمی بازی منتشر شد! این قفل گذاری جدید که گروه CPY آن را Denuvo 4.5 x64 نامیده است نیز به راحتی شکسته شد و گویا هیچ چیز جلودار این گروه هکر ایتالیایی نیست! نسخه پیش رو دارای تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی بازی تا تاریخ ۱۵ آگوست ۲۰۱۷ می باشد. جهت دانلود بازی Agents of Mayhem برای کامپیوتر به همراه آموزش نصب و کرک نهایی سالم، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

همان‌طور که از نام بازی هم مشخص است، دانلود بازی Agents of Mayhem هم مانند سری Saints Row بازی‌ای است که آشوب و هرج و مرج حرف اول را در آن می‌زند. از طرفی دیگر بازی در همان جهان خیالی جریان دارد که سری Saints Row هم در آن جریان داشت، اما این بار شاهد شخصیت‌های کاملا جدید و متفاوتی هستیم. در طول بازی شاهد چندین شخصیت متفاوت هستیم که داستان‌هایشان به نوعی به هم مرتبط می‌شوند. به طور دقیق‌تر، در بازی شاهد ۱۲ مامور هستیم که گیمر‌ها می‌توانند سه نفر از آن‌ها را به دلخواه انتخاب کنند و ماموریت‌ها را انجام دهند.

هریک از این مامور‌ها قابلیت‌ها و شخصیت منحصر‌به‌فردی دارد و بازی کردن با هریک از آن‌ها، حس و حال متفاوتی به گیمر می‌دهد. یکی از ویژگی‌های جالب بازی Agents of Mayhem، مرتبط بودن آن به بازی‌های Saints Row و Red Faction، ساخته‌های پیشین استودیو والیشن است. برای مثال، داستان بازی در مورد نهادی با نام M.A.Y.H.E.M است که توسط پرسفون بریمستون بنا شده که اگر بازی Saints Row: Get out of Hell را تجربه کرده باشید، با وی آشنایی دارید.

Agents of Mayhem PC-CPY

دانلود-بازی-Agents-of-Mayhem



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی های رایانه ای بروز ,
:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

 

دانلود The Pirate: Caribbean Hunt 8.1 بازی اکشن دزدان دریایی کارائیب اندروید

 

The Pirate: Caribbean Hunt 8.1 یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی Home Net Games می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. شما به عنوان کاپیتان دزدان دریایی باید در دریای کارائیب پیشروی کنید و با جنگ ها و حملات به پادشاه آنتیلس تبدیل شوید. تمام تلاشتان را برای نابودی دشمنانتان به کار ببرید و در طول حمله به آنها گنج ها و سلاح هایشان را به دست آورید.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی بسیار قشنگ اکشن هیجان انگیز حتما دانلود کنید ,
:: بازدید از این مطلب : 685
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

و بازهم مشکلات و شکست متعدد Denuvo علیه کرکرها! کرک نهایی و سالم CODEX پس از کرک نسبتا کامل ALI213 برای دانلود بازی White Day A Labyrinth Named School منتشر شد. البته ناگفته نماند که Denuvo شکسته نشده است بلکه به دلیل مشکلات امنیتی انجین بازی یعنی یونیتی، کرکر توانسته که unity.dll را bypass کرده و امنیت بازی را درواقع “دور” بزند. در هر صورت، پس از کرک ALI213 که نسخه ابتدایی بازی را کرک کرده و تمامی DLCها را شامل نمی شد و آپدیت های فیکس بازی را در بر نداشت، گروه CODEX کرکی جدید مبتنی بر نسخه آپدیت شده و به همراه تمامی بسته های الحاقی را منتشر کرد.

آغاز تحصیل در یک مدرسه جدید هیچوقت کار آسانی، خصوصا اگر آن مدرسه مملو از شایعات در مورد قتل‌های خشونت آمیز و روح‌های انتقام‌جو باشد. متاسفانه برای Hui-min Lee، تنها دو روز طول می‌کشد تا جدیدترین دانش‌آموز دبیرستان Yeondoo، شب را در مدرسه گیر افتاده – و با روح‌های بدخواهی که در راهروهای مدرسه پرسه می‌زنند، روبرو شود. داستان بسیار ساده و معصومانه شروع می‌شود: Hui-min Lee مخفیانه وارد مدرسه شده تا مقداری شکلات، در کمد درسی یکی از همکلاسی‌هایش پنهان کند.

اما به محض ورود وی به مدرسه، تمامی در و پنجره‌ها تا آغاز روز بعد بسته می‌شوند و او را در مدرسه‌ زندانی می‌کنند. مدرسه‌ای که در آن سرایداران تسخیر شده قصد کشتن تمامی مزاحمان را داشته، و روح‌های انتقام‌جو آماده بلیعدن انرژی زندگی Hui-min Lee هستند. آیا Hui-min Lee می‌تواند مخفیانه در مدرسه جابجا شده و راهی برای فرار پیدا کند؟ یا آنکه سرنوشت او این است تا به یک روح پرسه‌زن دیگر در کلاس‌های دبیرستان Yeondoo بدل شود؟ برای دانلود بازی White Day A Labyrinth Named School و هم چنین ادامه توضیحات لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

White Day A Labyrinth Named School PC-CODEX

|نسخه کرک نهایی CODEX جایگزین شد|

دانلود-بازی-White-Day-A-Labyrinth-Named-School



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی Distrust را می توان عنوانی کاملا برگرفته از The Thing دانست. این بازی در سبک استراتژیک، ماجراجویی و خشونت آمیز توسط کمپانی Cheerdealers توسعه داده شده و Alawar Premium آن را در تاریخ ۲۳ آگوست ۲۰۱۷ در شبکه استیم منتشر کرد. داستان بازی از جایی شروع می شود که هلیکوپتری که گروهی از محققین را به همراه خود داشته، در منطقه ای در قطب شمال با زمین اصابت می کند. محققین سعی در راهی برای بازگشت می کنند اما تلاش آن ها فقط باعث می شود تا بیشتر در تاریکی غرق شده و سناریویی ترسناک را برای خود رقم بزنند. وقتی که آن ها به خواب فرو می روند، نیرویی ترسناک را جذب می کنند که زندگی آن ها را از تنشان می تواند خارج کند! اما هرچه بیشتر برای بیدار ماندن تلاش می کنند، توانایی آن ها برای زنده ماندن کمتر می شود.

وقتی که این بازماندگان تلاش می کنند کمی استراحت کنند تا بدون مردن، خستگی آن ها برطرف شود، آرام آرام به جنون دست پیدا کرده و به نقطه ای می رسند که دیگر به احساسات خود هیچ اعتمادی ندارند. در این لحظه، آن ها حتی تفاوت حقیقت و خیال را متوجه نمی شوند! شما در دانلود بازی Distrust وظیفه راهبری این بازماندگان را خواهید داشت تا در منطقه ای که به صورت تصادفی در قطب شما تشکیل می شود، با مشکلات سخت جوی کنار آمده و آن ها را نجات دهید. از ویژگی های بازی می توان به هوای بسیار سرد با دشواری های مختص خود، ایجاد تصادفی مراحل بازی، وجود ۱۵ کاراکتر که هرکدام توانایی ها و مهارت های خود را داشته، ده ها مرحله و چالش در بازی و … اشاره نمود.

Distrust PC-CODEX

دانلود-بازی-Distrust



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

کرک نهایی RELOADED برای دانلود بازی Darkwood به محض انتشار آن در شبکه استیم، منتشر شد. بازی Darkwood در سبک بقا ساخته شده و زاویه دید بازیکن در آن از بالا به پایین خواهد بود. در این بازی شما باید سعی کنید از روشنایی روز بهره ببرید و هرآن‌چه را که می‌توانید جمع‌آوری کنید. علاوه بر آن در این بازی شما نیاز به اسلحه نیز خواهید داشت؛ چرا که با فرا رسیدن شب، سر و کله دشمنان شما نیز کم‌کم پیدا می‌شود. برای جان به در بردن از محیط پرخطر شب، شما باید برای خود سرپناهی بیابید، سنگر بسازید و برای موجودات پلید سرگردان در شب، دام پهن کنید.

علاوه بر این، شما باید سعی کنید در محیط این بازی که دائما به صورت خودکار پردازش می‌شود، ابزار لازم برای ارتقاء سطح توانایی‌های خود را نیز به دست آورید تا بلکه بتوانید از این محیط پرخطر جان سالم به در ببرید. البته برای زنده ماندن در این بازی، علاوه بر موارد ذکر شده باید مراقب تصمیم‌گیری‌های خود نیز باشید؛ چرا که تصمیمات شما در طول بازی علاوه بر خودتان بر سرنوشت سایر شخصیت‌های بازی نیز تاثیر خواهد داشت. بازی ترسناک Darkwood هم‌اکنون در سایت‌های استیم، GOG‌ و Humble Store با قیمت ۱۳.۴۹ دلار عرضه شده است.

Darkwood PC-RELOADED

|هات فیکس بازی Darkwood.Hotifx-BAT اضافه شد|

دانلود-بازی-Darkwood



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 538
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 1 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بسته الحاقی جدید Concerts برای دانلود بازی Cities Skylines توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد. در این بسته الحاقی شما توانایی برنامه ریزی و اجرای کنسرت های مختلف را خواهید داشت. تصاویری از گروه های مختلف راک، پاپ، فولکز و EDM در اختیار شما قرار گرفته و ایستگاه رادیویی جدیدی که تمرکز خود را بر روی آثار موسیقی گذاشته است نیز به بازی اضافه شده. همان طور که می دانید، کنسرت ها اجزای ملودیک بیشتری را به اصوات شهری می بخشند. شما تنها کنسرت برگزار نمی کنید. بلکه ساخت سازه های جدید برای اجرای کنسرت ها، مدیریت فستیوال ها، تبلیغ برای فروش بلیط بیشتر، توسعه کمپین های بازرگانی، کنترل محبوبیت گروه های موسیقی، بهینه سازی بودجه های امنیتی و … همه به عهده شما خواهد بود!

Cities Skylines Concerts PC-CODEX

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۳٫۲GB اضافه شد|

دانلود-بازی-Cities-Skylines-Concerts



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , استراتژیک , رقابتی , سرگرم کننده , معمایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 568
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 1 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

یک بار دیگر قفل گذاری جدید Denuvo شکست خورد و دانلود بازی Hunting Simulator توسط گروه CPY کرک و منتشر شد! همان طور که اطلاع دارید حدود ۲ماه پیش کرکر معروف یعنی BALDMAN اعلام کرد که در بازی Hunting Sumulator از قفل گذاری جدیدی توسط Denuvo استفاده شده است که نیاز به زمان دارد. اما CPY زودتر دست به کار شده و این قفل گذاری جدید را نیز پشت سر گذاشت. با این وجود، می توان به کرک شدن عناوین جدیدی که از اواخر آگوست و سایر ماه های آینده آماده انتشار هستند و از Denuvo استفاده می کنند امیدوارتر شد.

بازی شبیه سازی شکار (به انگلیسی: Hunting Simulator) از همان ابتدا با انتقاد شدید کاربران مواجه شد. اول به خاطر قیمت بالای این بازی و در وحله بعد، به دلیل مشکل در هوش مصنوعی که در بازی استفاده شده است. کاربران بسیار زیادی از هوش مصنوعی حیوانات در بازی شاکی هستند و هنوز هم این مشکل برطرف نشده است. به هر حال، دانلود بازی Hunting Simulator عنوانی در سبک شبیه سازی، ورزشی و ماجراجویی می باشد که در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۷ در شبکه استیم منتشر شد. ساعت ها در جهان آزاد بازی به صورت تک نفره و چندنفره به کاوش بپردازید تا طعمه های شکار خود را پیدا کنید. بازی Hunting Simulator از موتور بازی سازی Unreal 4 Engine استفاده می کند. از مکان های معروفی که در بازی استفاده شده می توان به کوه های کولورادو، جنگل های فرانسه و سرزمین های سرتاسر برف آلاسکا اشاره نمود. هر منطقه دارای حیوانات بومی و منحصر به فرد خود می باشد که رفتارهای متفاوتی را دارند و شما باید در تلاش برای شکار آن ها، از روش های متفاوتی استفاده کنید.

Hunting Simulator PC-CPY

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۴٫۳GB اضافه شد|

دانلود-بازی-Hunting-Simulator



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , رقابتی , تیراندازی , سرگرم کننده , پلاتفرمر , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 1 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

Airport Simulator 2015 بازی مهیجی در سبک شبیه سازی پرواز می باشد که شما در آن با بدست گرفتن کنترل یک فرودگاه تبدیل به قهرمان می شوید. ماموریت های هیجان انگیز و متنوعی در زمینه های مختلف پرواز به شما محول خواهد شد که از جمله آنها می توان به کنترل ماشین های حمل بار فرودگاه و به دست گرفتن فرودگاه های بین المللی اشاره کرد. هواپیما ها را در مکان مناسب خود فرود و امتیازات لازم را برای رسیدن به مراحل بالاتر بدست آورید.
بازی شامل بیش از ۱۵ هواپیمای مسافرتی و باری می باشد که در شکل و شمایل متنوعی ارائه شده اند. شما باید در قسمتی نوارهای فورد را محاسبه کرده و هواپیما را درست فرود آورید. وسایل جانبی در این فرودگاه نیز شامل تنوع زیادی می باشند. مثل در مراحلی شما باید کامیون پله بر مسافرتی را به هواپیما نزدیک کرده و مسافران را پیاده کنید. استفاده از اتوبوس های شاتل و همچنین خودروهای یخ شکن از دیگر بخش های این بازی می باشد.

 

Airport Simulator 2015-PLAZA

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , رقابتی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 566
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 31 / 5 / 1396 | نظرات ()